sobota, 11 kwietnia 2015

50 FAKTÓW O MNIE - KAMILA ♥♥♥

Heei wszystkim!

Postanowiłam, że wezmę przykład z Oli i też napiszę fakty o mnie, abyście lepiej mnie poznali.Więc bez dłuższego przedłużania zaczynajmy.

1.Nazywam się Kamila Socha
2.Mam 15 lat.
3.Mieszkam koło Krakowa, na wsi.
4.Mieszkam w domu :)
5.Mam 2 młodsze siostry.
6.Mam psa labradora - Fride.
7.Chodzę do szkoły plastycznej.
8.W przyszłości chciałabym wyjechać do Stanów.
9.Chce studiować na Harvardzie l ub innej dobrej uczelni.
10.Chciałabym zostać architektką, projektantką lub ewentualnie modelką XD
11.Kocham język angielski i brytyjski akcent.
12.Mam bardzo dużo ulubionych aktorów, ale nie będę się tu o tym rozpisywać.
13.Mam autograf od Sam'a Claflin'a.
14.Uwielbiam fantastykę, taką jak Hobbit i Władca Pierścieni.
15.Bardzo lubię czytać książki.
16.Nie umiem tańczyć ani śpiewać.
17.Nie umiem spać w skarpetach, nawet jak w nich zasnę, to budzę się bez nich :)
18.Lubię grać w simsy.
19.Uwielbiam jeść wszystko oprócz zup.
20.Kocham zupki chińskie.
21.Kocham jeździć samochodem, ale tylko wtedy gdy jadę gdzieś daleko.
22.Za granicą byłam tylko w Albanii i Bułgarii.
23.Nie lubię fizyki, chemii i francuskiego.
24.Gdy miałam 2 latka, miałam dziurę w sercu, na szczęście szybko się ona zrosła.
25.Miałam usuwane migdałki.
26.Mam bliznę na mostku, dlatego że gdy byłam mała kuzyn wjechał we mnie rowerem.
27.Mam również 2 szynszyle- szarą i beżowo-popielatą.
28.Chciałabym chodzić na gimnastykę lub na Aerial jogę, czyli jogę "w powietrzu".
29.Miałam bardzo dużo blogów przed tym.
30.Chcę jeździć konno.
31.Tak samo jak Ola, gdy widzę jakiegoś owada to wydaje mi się, że siedzi na mnie ich bardzo dużo i wszystko mnie swędzi.
32.Mam dużo kuzynek i kuzynów.
33.Nienawidzę myć naczyń i odkurzać !
34.Kocham oglądać horrory a zwłaszcza z Olą :)
35.W każdej klasie miałam świadectwo z paskiem.
36.Chodzę do 2 gimnazjum.
37.Jestem chrześcijanką.
38.Zgadzam się z Olą, biały i czarny to najlepsze kolory.
39.Kocham morze, mogłabym pływać w nim cały czas ♥
40.Przez pól roku nie wydałam swoich pieniędzy , ponieważ oszczędzam.
41.Uwielbiam chodzić do IKEI.
42.Nie chodziłam do przedszkola.
43.Uwielbiam oglądać seriale, zwłaszcza PLL ♥
44.Kocham też filmy Marvel'a, zwłaszcza Iron Man'a, Thor'a i Avengers.
45.Jestem bardzo uparta, czasami kiedy nie mam racji i ja o tym wiem i tak będę mówić, że tą rację mam XD
46.Czasami myślę po angielsku.
47.Wierzę w duchy i inne zjawiska nadprzyrodzone.
48.Mój ulubiony sklep to h&m.
49.Uwielbiam podróżować.
50.Jestem wstydliwa i trochę nieśmiała.

To już wszystkie fakty, mam nadzieje że wam się podobało. W komentarzach możecie pisać jakieś fakty o sobie. Do zobaczenia !


2 komentarze:

  1. troszkę wspólnego ze sobą mamy :3

    zaciekawił mnie Wasz blog dziewczyny, dlatego zaobserwowałam :3 miło by mi było gdybyście się odwdzięczyły, ale do niczego nie namawiam oczywiście ;)

    donutworrybehappy.blogspot.com ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń